Vi hjelper våre kunder med å utvikle og forankre evne og vilje til forbedring, så det blir målbar verdi for virksomheten. Vi bidrar med innsikt, erfaring og metoder fra hundrevis av prosjektprosesser.
Vi har sett hvordan ny teknologi kan løfte forretningen, og vi har også erfart hva det innebærer å jobbe med menneskene som skal gjennomføre endringene.
Vi hjelper til i strategiprosesser som handler om digitalisering. I hvilken retning skal organisasjonen bevege seg for å kunne utnytte teknologi som en konkurransefordel?
I dette arbeidet er det et viktig element å finne ut hvor digitalt moden organisasjonen er internt. Vi hjelper både de som skal lære å krype, de som skal lære å gå og de som vil spurte fremst i løypa.
Når endringer skal gjennomføres, er vår erfaring at det sjelden er teknologien i seg selv som skaper problemer. Aller mest handler det om organisasjon, roller og intern kultur.
Ettersom strategi ikke lenger er en typisk øvelse som utelukkende blir utført innenfor styrerommets vegger, bistår vi kundene med å gjøre grepene som får en samlet organisasjon til å trekke i riktig retning.
Endringstakten i organisasjonen blir stadig viktigere - og dette gjelder også strategiarbeidet. Organisasjoner som klarer å snu seg når konkurransekritiske endringer oppstår er de som kommer best ut av det.
Vi kan bidra med å sørge for at strategien er akkurat passe dynamisk, og at det foregår en kontinuerlig oppfølging av roller og ansvar som er nødvendig for at strategien lever.
Vi har erfaring fra mange strategiprosesser.
Trifid har hjulpet oss med å forstå våre muligheter og utfordringer innenfor digitalisering, og anbefalt videre strategisk retning for organisasjonen.